loading...
وب طرفداران د شیلد
خوش آمدید

rse57kqiixah9k2m918m.jpg


بنر سایت:

tmb7ylxxy4g4uvzbgxvo.gif





آدرس وب ما درصورت فیلتر شدن:

the-shield2.rzb.ir

و همینطور عدد اضافه کنید دیگه

توجه:اگربه آدرس فوق رفتید و این قالب ما رو ندید یه عدد دیگه اضافه کنید چون اون وب ما نیست





Ambrose بازدید : 562 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (12)

http://s6.picofile.com/file/8210701050/gqegq.jpg

 

مسابقه ای که شاید لو رفته در نایت آو...

مین اونت نایت آو چمپینز...

رایبک و بیگشو...

مدل موی باتیستا برای فیلم جدیدش...

ازدواج پسر رودی رودی پایپر...

عدم حظور راک و راندا رزی در رستلمنیا 32...

خوب شدن روابط هوگان و کمپانی...

اسم فیلم جدید باتیستا...

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



در نایت اف پچپیونز قرار هست ست رولینز مقابل استینگ حفظ تایتل کند.(موافقم!!!!)


همچنین گفته شده مسابقه مذکور در بخش مین اونت چمپیونز قرار ندارد و حتی ممکن هست اولین مسابقه اونت باشد.(معلومه دیگه رولینز که تراکتور نیس دوتا مسابقه پشت سر هم بده خخخخخ)


مسابقه رولینز مقابل سینا برای تایتل امریکا در بخش مین اونت قرار خواهد گرفت.
(احتمالش خیلی بالاست که سینا ببره!!!!
)


بیگشو و رایبک علارغم درگیری که با هم دارند،بیرون رینگ با هم همراهی کردند و ضمن ملاقات مشترک با یک کودک ارزوی او را براورده ساختند.

باتیستا برای کی از فیلمهایش مدل موی دوره انیمالی خودش در کمپانی را استفاده خواهد کرد.


پسر رودی پیپر که در ام ام ای و کشتی کج فعالیت میکند ازدواج کرد.
او که کولتون تومبز نام دارد بعد از مراسم برای پدرش ادای احترام کرد


طلسم د راک یقه روندا روزی را هم گرفت.
روندا روزی قرار هست برای فیلم 22 مایل ایفای نقش کند و چون فیلم برداری این برنامه در زمان رسلمنیا 32 در جریان خواهد بود پس روندا نخواهد توانست در رسلمنیا 32 حاضر باشد.
روندا خودش هم با ارسال پیامی خبر فوق را تایید کرد.


به نظر میرسد روابط هوگان با کمپانی رو به بهبود هست.وی در تور ماه نوامبر کمپانی را همراهی خواهد کرد.




نام فیلم بعدی باتیستا"
Marauders" میباشد.او دراین فیلم با بروس ویلیس هم بازی هست.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/07/05 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

داداش تا ماه پیش میگفتی برو گمشو خخخخخخخ حالا باهام دوست شدی خخخخخخخخ راستی کی برمیگردی دقیق بگو
پاسخ : من کی بهت گفتم برو گمشو!!!!!!!!؟
من ایشالله سال دیگه مرداد ماه برمیگردم

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/07/03 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

داش بیا تو وبم نتایجو نوشتم نتایج شو مین ایونت
پاسخ : خوش به حالت

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/07/02 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

داداش قربونت یه نظر تو وبم بده خصوصی رمز و مشخصاتمو بده

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/07/01 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

اکی؟
پاسخ : حله

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/31 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

************
پاسخ : حل شد فقط آخر هر دوتا 7428 بزار

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/31 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

از همون اول فهمیدم اینا چین میگی وایسا دین امبرو روت تف بندازه خخخخخخخخخ
این امبروز تیوی چی چی هست میگی من مجری شم من یکبار با دین ارتباط داشتم تو اینسا به خارجی فحشش دادم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
والا خودم خندم میگیره خخخخخخخخخخخخ در ضمن از جمعه پست میزارم اوکی؟
پاسخ : جوووووووووووووووون؟؟؟
تو که گفتی خدافس منم از نویسندگی برت داشتم یعنی حذف کردمت
امبروز تی وی یه برنامه طنز اختصاصی من و وبم بود و هست
که خیلی هم بازدید داشت برای هر هفته هم تو نظرسنجی تقریبا 100 و خردی نفر شرکت میکردن
ولی حیف که من دیگه حال و حوصلشو ندارم وقتشم ندارم

این نظر توسط Two Face در تاریخ 1394/06/28 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

داداش عرفان باور کرد خخخ که تو باهاش ارتباط داری خخخخخخ وای خدا دارم میمیرم از خنده خخخخخخ
پاسخ : خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/28 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

داداش چشم پست میزارم اما سه چهار روز دیگه که کارم تموم شد ناراحت که نمیشی در ضمن اگه با دین ارتباط داری میتونیم یک کاری کنیم مثلا من سوال میپرسم اون جواب میده اسم این هم میزاریم مصابحه با امبروز نگران نباش من خوب بلدم سوال بپرسم در ضمن به دین امبروز بگو یکی
ازطرفداران با وفاشم یگو همیشه آرزو داشتم از نزدیک ببینمش
پاسخ : داداش تو ... خولی!!!!!!!!!!
خخخخ
چرا انقد مزخرف میگی امبروز تی وی و برداشتم دیگه تا سال بعد
شما هم فقط دانلود نتایج عکس و اخبار و بزار مصاحبه و این چیزا نزار اصلا

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/27 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

تو واقعنی با دین امبروز ارتباط یا دیدیش هاااااا من که تعجب میکنم والا سلاممو بهش برسون
پاسخ : جان!!!!!!!!!!!!!!!!
دین امبروز پس عموی منه
چی میگی تو معلومه ارتباط دارم باهاش خخخخخ
سلام گرمتو بهش میرسونم خخخخ

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/27 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه بعد که برگشتم قالبو بسپاری به من لطفا خیلی بهترش میکنم سنگین هم نمیشه
پاسخ : شما پست بزار درس کردن قالب پیش کش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 231
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 284
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 10,109
  • بازدید کلی : 227,641
  • ::Ambrose TV::

    http://s3.picofile.com/file/8207640934/hwhw.png


    http://s6.picofile.com/file/8207640850/gwgw.png


    http://s3.picofile.com/file/8210175526/gwgw.png


        هر هفته آپدیت میشه